FrP i fokus igjen – smart Siv Jensen?

by: OutOfTheBox Tuesday, February 24th, 2009

siv-jensenDet friske utspillet til Siv Jensen om snikislamisering av det norske samfunnet har gitt FrP og Siv Jensen spaltekilometer og mediefokus verdt millioner. Saklig sett er utspillet muligens noe problematisk, og rapporten Siv Jensen baserte dette på innenholder etter alt å dømme en god del omtrentligheter. Den har blitt slaktet så det holder i svenske medier, i følge VG.

Jeg er overbevist om at FrP kommer til å tjene på den debatten som har reist seg i kjølvannet av utspillet. Jeg tror til og med det er en debatt Norge trenger og at Siv Jensen slik sett fortjener ros for utspillet. At enkelte, for eksempel Sponheim, ønsker å stenge Siv og Fremskrittspartiet ute fra innvandrerdebatten, synes jeg blir svært våsete og et utspill som så klart bare styrker FrP. Om en ikke mener vi trenger denne typen debatt, så er det likevel en debatt en må kunne føres i demokratiske, åpne former.

Det jeg ser her på bloggen og som også er synlig når en for eksempel ser på hvor mange blogginnlegg som skrives om snikislamiseringen – for og mot – er at det er en sak som engasjerer veldig og som tidvis setter sinnene i kok. Og det er mye grums i folkedypet og mye grums også hos våre nye landsmenn. Svar som sammenlikner Siv Jensen med Hitler faller i denne kategorien og styrker snarere enn svekker Siv Jensens sak og agenda. Debatten beveger seg ofte på kanten mot rasismens store og stygge avgrunn. En del lufter synspunkt som klart er av en slik karakter.

Slik sett kan debatten og den store utluftingen lett også komme til å bli et tveegget sverd for Siv Jensen og FrP. Det er viktig å holde tungen rett i munnen. Om Siv ikke klarer det, kan dette lett bli starten på en ny fremmedfiendtlig dreining av FrP.

Og Siv er farlig nær, kanskje over streken når hun hevder at

Oslo og andre store byer i Norge kan nærme seg de tilstandene vi ser i Malmö: Hvor utrykningspersonell ikke tør å kjøre inn i enkelte bydeler, hvor sharia-lovene har overtatt fullstendig og hvor svensk lov er satt til side, sa Siv Jensen fra talerstolen.

Det er et bilde jeg ikke kjenner meg igjen i.

Se også noen andre bloggreaksjoner: Sannheten om Malmø, Islamiseringen, Gavepakken til FrP,


Share and Enjoy:
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • eKudos
  • Gwar
  • Live
  • Reddit
  • SphereIt
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • TwitThis
  • Faves
  • Tumblr

28 kommentarer to “FrP i fokus igjen – smart Siv Jensen?”

Diaboli skrev:

Oslo og andre store byer i Norge kan nærme seg de tilstandene vi ser i Malmö: Hvor utrykningspersonell ikke tør å kjøre inn i enkelte bydeler, hvor sharia-lovene har overtatt fullstendig og hvor svensk lov er satt til side, sa Siv Jensen fra talerstolen.

Det er et bilde jeg ikke kjenner meg igjen i.

——
Vel, søk litt på youtube, så ser du hva hun mener. Snillisme og overtoleranse fra svenske politikere har ført til at det svenske samfunnet får svi. Det skal til en SKIKKELIG opprensking for å få reparert den skaden som er blitt påført samfunnet der.

Vil vi ha samme sak i Norge?

I bunn og grunn kan man si det slik:
Hvis muslimer og andre innvandrere vil bo i Norge, så er den norsk lov og styresett som gjelder. Hvis de ikke kan leve med det, så kast dem ut.

VI VIL IKKE HA DEM HER HVIS DE IKKE KLARER Å LEVE SOM SIVILISERTE MENNESKER!!!

Comment made on February 24th, 2009 at 6:26 am
Bjørn Jarle skrev:

Hei Diaboli!

Siv Jensen virket ikke særlig sivilisert der hun brølte ut usannheter om Malmø fra talerstolen.

Jeg antar at det betyr at vi ikke vil ha henne her, utfra din logikk?

Mvh
Bjørn Jarle

Comment made on February 24th, 2009 at 6:55 am
Lars Tveit skrev:

Megabra Siv. Du tar rott på alle dine politiske motstandere. Når de står helt opprådde for saklige
argumenter så tar de ukvemsord i bruk.
Foss bør tenke på sin egen livsførsel før han
legger seg flat(Uff dette var visst et uheldigt ordvalg) jeg prøver på nytt, før han totalislami-serer Norge. Islam har ris bak speilet som Foss sikkert ikke er begeistret for. Den gjengen tolerer ikke mer enn Hitler i visse sammenheng.

Ta deg et glass GOD VIN og nyt din sukse med å ha åpnet øynene på mange tvilere. Jeg har mange venner aom er ivrige Ap velgere men nå er det slutt sier dem, de vil stemme Frp til høsten.

Du har gjort og gjør fortsatt en kjempejobb, stå på. Denne ukontrollerte innvandringen av muslimer må det bli slutt på. Den prosessen må settes i revers. Ut med alle som ikke kan brødfø seg selv.

Mulla Krekar stakkaren må få en mulighet. Enten stiller han på slottsbalkongen 17mai, 2010 eller så er det på hode ut av landet. Foss blir med på turen for å studere straffeloven i et muslimskt land.

.

Comment made on February 24th, 2009 at 6:57 am
magnus skrev:

Enig her. Siv Jensen får skremmende mye oppmerksomhet pga di hårreisende uttalelsene. Norge for nordmenn stinker lang vei.

Det værste er at så mange brødteite nordmenn som nissen over meg faller for drittpreiket, selv om man sikkert ikke har snakket med en eneste muslim.

Comment made on February 24th, 2009 at 7:00 am
Ragnar skrev:

Frp er det eneste parti som forholder seg til virkeligheten. De frontes av Norges modigste menneske, Siv Jensen.

Comment made on February 24th, 2009 at 7:10 am
Ragnar skrev:

Og jeg er veldig enig i en annen her som skriverL:Du tar rotta på alle dine politiske motstandere. Når de står helt opprådde for saklige
argumenter så tar de ukvemsord,

Frp er det eneste parti som forholder seg til virkeligheten. De frontes av Norges modigste menneske, Siv Jensen.

De avslører seg selv med sine håpløse naziutspill. Det har gått fullstendig inflasjon i denne retorikken og ethvert tenkende menneske forstår at de forsøker å slå billig politisk mynt på historiske bevegelser som de er uten elementære kunnskaper om. Men det funker ikke. Ingen tror dem. Man vet intuitivt at dette ikke er riktig.

De diskrediterer seg selv. De viser at de er tomme for argumenter. At de er desperate. At deres prosjekt er i ferd med å bukke under og mislykkes.

Stå på Siv, vi tror du kan vinne denne kampen nå.
Vi tror på deg, vi vet du vil rydde opp hvis du kommer til makten.

Landet vårt har jo helt mistet styringen.
Hvor er landet som mine forfedre var stolte av, som de gikk i krigen for og kjempet for. Hva er det slags mennesker som styrer, som får lønn for dette. Vi er mange ute i bygda og i byene utenfor OOslo som er rystet. Rystet.

Comment made on February 24th, 2009 at 7:13 am
Lars Tveit skrev:

Hei Bjørn Jarle. Du sier at Siv Jensen ikke virket særlig sivilisert osv. Jeg må si at du virker ikke mye opplyst. Jeg oppholder meg ca. 3 mnd. hver sommer ved Malmø, og det har jeg gjort i mange år. Jeg har sett utviklingen og tilstand-ene i Oslo er paradis i forhold. ,

Ditt innlegg var så dumt at det burde vert teiet ihjel men kunne ikke dy meg. Gå inn på youtube og les litt før du uttaler deg en annen gang.

Comment made on February 24th, 2009 at 7:18 am
Tommy Sandvin skrev:

Det er ganske utrolig å se hva folk tenker om Siv J. sitt utspill, jeg tolker det slik at hun ønsker å starte en samtale om denne antatte problemstillingen. Og derfor skyter ut med et slikt ord som snikislamisering, dette ordet er meget bra valg for det proviserende og klar på hvilken rettning Siv J. mener. Jeg har i mange år sett at muslimer er vell så bra som kristendommen eller andre religioner, men jeg tror Siv J. mener at vi bor i norge og må sette klare rettningslinjer for hva normenn er og står for, og ikke minst hvordan vi vill ha det, det er utrolig å se at folk kaller Siv J. for det ene og det andre da hun kunn har åpner en debatt.

Etter min mening så er jeg i mot alle former for ekstremnisme av religion, en religion børr heller ikke styre et politisk parti eller et land, se dere rundt hvor mange land er det som sliter med religion i sin politikk, Eks. Iran som har halve om ikke hele verden i mot seg på måten de styrer lande sitt, Iran var et utrolig bra land før shaen tid, det var også muslimsk og det fungerte bedre enn i dag.

Så hvorfår får ikke Siv J. lov til å si at hun ikke ønsker at man skal få muslimske holdninger i vårt samfunn, det er jo nettop på grunn av at det er norskt samfunn, som fortsatt er for alle som bor i norge, og vi må jo i fellesskap si hvordan vi vill ha det her, og hva som er best for oss.

Jeg synes at det er bra at vi har politikkere som åpner debatt om hvordan vårt samfunn fungerer og dens norm. For det finnes nettopp ikke noen bok som forteller vår nye landsmenn hvordan de skal te/oppføre seg, eller hva som er typisk norsk, eller slik skal du oppføre deg i norge, vår nye landsmenn har faktisk stortsett muligheten til å oppføre seg slik de vill. Men vill vi egentlig det? Hvordan hadde du klart å intrigrere deg i et muslimsk samfunn, men hadde muslimene stilt krav til at du skulle bli som dem?

Comment made on February 24th, 2009 at 8:05 am
Birgitte skrev:

Siv kan være svært klok dame, og noen ganger tramper hun greitt i salaten. Og sånn sett skiller hun seg ikke ut fra andre politikkeren.

jeg personlig mener at dette med debattere snikinnføring av islam kunne ha fint ha ventet for i ordet ligger det at dette kommer til å skje over lang sikt og langsomt. Og sånn sett burde det ikke være en viktigere prioritering enn NAV krisen. For den er akkutt for svært mange mennesker og for samfunnet generellt. Og det gjelder også andre politikkere. Det å være politikker betyr også at man må kunne være i stand å se viktigheten av mellom to saker. Og prioritere deretter. Og i dette tilfelle kunne snikinnføringen fint ha ventet en stund, for jeg tror nemlig ikke at hele Norge hadde blitt islamisert med det første.

Nav krisen dermot er svært akkutt og må ha nødhjelp og førstehjelp snarest nettopp fordi pågangen ble mangedobbelt på grunn av arbeidsledighet. Hvem av oss gidder å bli ett kasteball i ett system som ikke funker og må vente flere mnd på f.eks få dagpenger. For svært mange er inntektsgrunnlaget nettopp Nav og man skal heller ikke se bort fra at det kommer flere til etterhvert. Bør ikke dette prioriteres først?

Men nei, nå har vi hatt en håpløs debatt om hijab i politiet ( noe jeg ikke støtter forøvrig) og da så Frp sitt snitt til å spinne videre på dette, til tross for det er andre viktige ting man bør fokusere på.

Comment made on February 24th, 2009 at 8:05 am
jakob skrev:

Fakta. Nordmenn har ingenting imot mennesker med annen hudfarge eller annen religion. Problemet er at Sosialistene har hatt makten i Norge nesten kontinuerlig i 30 år. De har jobbet aktivt for å utrydde kristendommen og andre religioner både i skoleverk og på alle yrkesarenaer (utenom arbeid i kirker, synagoger, moskeer). Målet har vært å skape et sekulært samfunn, med borgernes demokratiske rettigheter inntakt.Dette gjelder for alle i samfunnet!
Nå plutselig vil de samme partiene (sosialistene) erstatte kristendommen med Islamsk ideologi og symbolikk i det offentlige. Fordi en minoritet lirer av seg retorikk tuftet på vestelig ideologi om menneskerettigheter, for å fremme deres egne krenkende og udemokratiske interesser.
Jeg er skremt, våre egne folkevalgte går rett på og tror de støtter opp om toleranse, respekt og integrering. Herregud for noen idioter. Skulle faen mæ tru de ikke hadde sirkulasjon i skolten!

De fatter ikke at mange innvandrere flyktet fra regimer med Islamistisk ideologi. De ser med frykt vanntro på hva som skjer i Norge.

“Det kan ikke eksistere demokrati uten bestemte regler. De kan ha frihet som innhold, men frihet betyr ikke at man skal gå på feil side av gaten.
Indira Gandhi”

Nei Støre og Jensemann snakk om å være korttenkte.Dere burde skjemmes.

Også var det NAV da. Tja tiltak regjeringen ønsker å verksette i forhold til arbeidsledighet, og manglende utbet av arbeidsledighetstrygd?
Tiltaket er som følger. “Vi venter med å si opp NAV-anstatte før 2010.” thats all folks.

Dette gjør folk regelrett forbanna!!!

Tidl. AP-velger, aldri mer!!

Comment made on February 24th, 2009 at 8:51 am
atb skrev:

Det er et bilde jeg ikke kjenner meg igjen i, sier du.

Altså hva du personlig vet om dette er ikke Siv Jensens feil, og at du ikke kjenner deg igjen i det, det er ikke å gå over streken for Siv Jensen.

Saken er den at Siv Jensen sier det som det er. Og det er det som er det avgjørende i denne debatten.

Ikke hva folk allerede vet og ikke vet om disse forholdene, men hva som er fakta, og om hun har rett eller ikke.

Det er noe av det som er problemet med de desperate strategier de andre partiene tyr til. De forsøker å blokkere for saklig debatt om det, ved å gå til angrep på FrP og mistenkeliggjøre og bakvaske dem, i stedet for å forholde seg til saken og i stedet for å sette seg inn i sakene og i fakta og diskutere utfra det.

Siv Jensen har rett. Og Siv Jensen og FrP har den fordel fremfor andre i denne debatten at mens det er noe andre har unngått som en varm potet, så er dette noe FrP har satt seg inn i og jobbet med.

FrP vet mer enn de andre om dette området, og også hva som foregår i endel bydeler i Malmø.

Derfor vil det i denne debatten vise seg at FrP til slutt får rett igjen.

Comment made on February 24th, 2009 at 10:18 am
jakob skrev:

Det er helt utrolig nå bruker politikerne tid på å diskutere Siv sin retorikk istedet for å se på innholdet, gjøre litt research og kansje kontakte Sveriges sittende regjering for å få belyst saken.
Jeg er sjokkert, NRK tar kontakt med sosialist partiet i Malmø for å få informasjon om byens tilstand. Sosialist partiets leder sier at grunnen til 90 branner det siste året var egentlig brannvesenets feil. Byens brannvesen valgte å redde bydelens skole istedet for bydelens moske noe som satt innvandrerene i kok.

Mens innvandrer ungdom gikk å satte fyr på bygninger tar brannvesen selvkritikk og ber brannstifterne og steinkasterne på kaffe, samtale og ønsker nå å rekrutere flest mulig. Sosialist partiet som styrer Malmø tar selvkritikk og har kommet med en beklagelse overfor minoritets gruppene i Malmø.
“ehh sorry for at vi reddet skola deres etter dere satt fyr på den. Føler oss ansvarlig for at dere satte fyr på 90 andre bygninger også. Men hei kansje dere vil bli brannmenn?”

SV og AP snakker ikke lengre om integrering. Nå er det assimilering som gjelder.

We are the BORG! :(

Comment made on February 24th, 2009 at 10:23 am
Muslim skrev:

Siv har endelig skjønt vår plan for Norge :( Får vel sette meg med min brødre og komme med ett nytt plan om hvordan vi kan ta over Norge?

Lurer på om vi muslimer skal be om å få muslimsk sendinger på nrk3? Vi får sjå.

Comment made on February 24th, 2009 at 10:29 am
OutOfTheBox skrev:

Muslim: Ok. hun har skjønt hva dere holder på med. greit nok.

Men var det et smart utspill av Siv? Vil det gi FrP velgere?

Comment made on February 24th, 2009 at 11:06 am
Helge skrev:

Saklig og fornuftig innlegg.
Bjørn Jarle, som har kommentert lenger opp her, er så virkelighetsfjern som det går an å bli.
Han har viet sitt liv til sosialismen, men er vel kjent for sin lettvinte omgang med sannheten. Både innenfor partiet og i forretningslivet.
La oss slippe mer fra den kanten. Vær varsom plakaten til pressen har en paragraf som omhandler beskyttelse mot seg selv – og den skulle kunne anvendes når Bjørn Jarle Røberg-Larsen er på andres blogger.

Comment made on February 24th, 2009 at 2:14 pm
øhh skrev:

Veldig fornuftig innlegg! Har faktisk savnet denne innfallsvinkelen i debatten.

I en artikkel i Aftenposten i dag står det og at “emnet er tabubelagt” i Sverige, og at hovedpunktene i “islam-rapporten” fra Malmö regnes som riktige (dvs. symptomene).

Er likevel uenig i konklusjonen om at du ikke kjenner igjen tendensene i Norge, men det lar jeg gladelig ligge for nå.

Comment made on February 24th, 2009 at 4:53 pm
øhh skrev:

Bjørn Jarle: Vel, usannheter og usannheter… Dersom du hadde lest litt mer etterrettelige kilder ville kanskje du også fått med deg at ganske mange har sagt at Siv Jensen i hvert fall har “litt rett”. Abid Raja fra Venstre kan nevnes i denne sammenheng.

Kan ikke skjønne hvorfor du unnviker sannheten, Bjørn Jarle?

Comment made on February 24th, 2009 at 6:27 pm
Lars Tveit skrev:

MAGNUS HAR ET INNLEGG 24/2 og nå er jeg litt i tvil hva jeg skal gjøre, ringe ambulansen kanske
eller politiet. Du kunne nå skrevet hva slags hjelp du trengte. Har du fått nissen over deg så kan det tyde på voldtekt eller slagsmål der du er kommet under han. Førstnevnte kan jo være et samspill mellom dere to og da vil jeg ikke bryte idyllen, derfor venter jeg på neste utspill fra deg. I mellomtid konsentrerer jeg meg om hvordan vi skal få muslimene ut av Norge. For julenissen vil vi ha for oss selv.

Du mener at debattantene her ikke har snakket med en eneste muslim. Nei, GUD bevare meg for å frivillig snakke med en muslim mer, det har jeg gjort tusner av ganger tidligere og min erfaring er at de bare stjeler, bedrar og lyger og araber-ne er verst. Nei, jeg holder meg til mine lands-menn, norske nordmenn er greiest men det er vell fordi Norge er kun for nordmenn med norsk kulktur.

Ta deg et norsk-kurs så vi slipper å gjette oss til hva du egentlig mener med det du skriver.

Ha en hyggelig uke på trygd.

Comment made on February 24th, 2009 at 10:54 pm
Lars Tveit skrev:

REF. TIL MUSLIM-INNLEGG DATERT 24/2.
Takk og pris det er flere enn SIV som har forstått Islamistenes langtidsplan for Norge og vi blir flere og flere for hver dag. Har ikke du lest Koranen, hva sier den om hva som skal skje med et land når det bare bor en muslim i landet og hva sier han dere skal gjøre når dere blir mange.????? Vi ser tendensene til islamisering, krav på krav for å tilpasse oss deres religion. Er dere klar over at dere skaper et rasehat som mest ingen ser konsekvensene av i dag. Flere og flere etniske nordmenn har fått mer enn nok av deres kravmentalitet og vil helst ha dere ut av landet. Dere gjør også stor skade for de moderate muslimene som er i landet, de som oppfører seg som folk og arbeider for sitt brød. 70% av innvandrerene får en eller annen form for trygd så nå er det på tide dere begynner å arbeide eller drar hjem til det land dere kom i fra.

I stedenfor å skrive dritt i blogg-innlegg så burde du bruke tiden på å forbedre din elendige rettskriving. Suppegjøk.

Comment made on February 24th, 2009 at 11:20 pm
Muslim skrev:

OutOfTheBox; Tror faktisk det var meget smart spilt fra Siv sin side :) Når du hører hverdag en innvandre har gjort ditt og datt på nyhetene, også kommer vår kjære Siv og sier at Muslimer har kommet til å ta over Norge. Så hadde jeg nok stemt på henne :)

Kjære Lars Tveit alt jeg har å si til deg er hahahahaha idiot.

Comment made on February 25th, 2009 at 11:01 am
Lars Tveit skrev:

REF. TIL MUSLIM SITT INNLEGG 25/2.

Ditt innlegg er så dumt formulert og har så mange skrivefeil at man må gjette seg til hva du mener.

Du bør heller bruke din tid til å studere norsk i stenen for å gulpe opp uforståelige fraser.

Den siste setningen du skrev er forståelig, men ikke korrekt, du skriver til og med idiot korrekt. Ja, det burde man nesten forlange at du gjorde , du som bare har omgåtts idioter hele ditt liv. Feilen der er at du skriver Kjære. Man skriver ikke “Kjære” til en person man ikke kjenner meget godt. Kanske homoer gjør det, jeg vet ikke. Så nå lurer jeg på om du er en fundamentalistisk rompemann?. Men selv om jeg var homo så ville jeg aldri menget meg med muslimer.

Nå har du lært litt i dag også. HAhahahaha rompemann.

Comment made on February 26th, 2009 at 5:41 am
Alfred Åas skrev:

Har notert meg duellen mellom han MUSLIMEN og LARS TVEIT. Du Tveit må ikke være så krass mot han MUSLIMEN. Jeg ser han skriver som en APE og jeg tror han er analfabet, tillike med mesteparten av sine landsmenn. Lese kan han overhode ikke. Hadde han kunnet lest innleggene ovenfor så ville han forstått hva 90% av de etniske mordmenn mener om muslimene. Jeg tror han er en uvitende fjott som rabler ned noe uten å tenke og det er disse fjottene som skaper rasehat. Når vi nå får samle oss i et sterkt parti og reversert innvandringen så skal de bli levligt i Norge att.

Comment made on February 26th, 2009 at 6:20 am
Muslim skrev:

Kjære Lars.
I Islam så har vi alltid sagt; før du retter en person, så må du gå inn som et godt forbilde. Nå er det på tide at en invaderer som har kommet til Norge rette deg, du skjønner når vi tar over Norge kan vi ikke ha hvite menn løpene rundt og vasker etter oss som skriver dårlig norsk.

Jeg har Googlet litt rundt norsk ordbøker hva ”stenen” betyr og da fikk jeg fram;

Finner ikke stenen i ordboka! vi foreslår følgende ord:
• scene
• steke
• stipend
• stenge
• stengt
• sturen
• stesønn
• student
• stender
• atener

Så hele den setting som innholder stenen her helt ubruklig, og setter pris på at du retter det.

” det burde man nesten forlange at du gjorde, du som bare har omgåtts idioter hele ditt liv”

Setter også pris på om du går tilbake til den setningen og skriver om. Takk på forhånd.

” der er at du skriver Kjære. Man skriver ikke “Kjære” til en person man ikke kjenner meget godt. Kanske homoer gjør det, jeg vet ikke”

Interessant! La meg spørre deg et spørsmål? Når var det sist du skrev et brev til ukjent mennesker der du formidler informasjon, og lignende? Er det noe rart at Norge er i bånd i statikken når det gjelder utdanning?
Neste gang du skal skrive ordet ”kanskje” må du ikke glemme ”J” :)

” Så nå lurer jeg på om du er enfundamentalistisk rompemann?. Men selv om jeg var homo så ville jeg aldri menget meg med muslimer.”

Lars Lars Lars! Rumpemann er riktig, det ikke din feil at du ikke har lært norsk grammatikk helt prefekt. Det ikke din feil, men frykt ikke du har alt på plass før du slutter 10.klassse om Allah vil. Om du er homofil eller ei så er det ditt problem min kjære venn, så hold det for deg selv. Finnes faktisk en del homofile så klarer å skrive bedre norsk enn deg.

Lurer på hva Sturla Berg-Johansen ville ha sagt om deg jeg?

Alfred Åas: Du tror vel også på at katter snakker når vi ikke ser det?

Comment made on February 26th, 2009 at 12:31 pm
OutOfTheBox skrev:

Folkens – dette er en viktig debatt. La oss prøve å holde oss til saken og ikke gå til angrep på folks rettskriving. Til syvende og sist er det informasjonen som kommer på bordet og argumentene som er viktige!

Det er en sak som engasjerer og derfor kan det lett bli litt følelser. Det er det lett å skjønne. Men det er ikke alltid nødvendig å si alt man mener.

Comment made on February 26th, 2009 at 12:55 pm
Karl Foer skrev:

Enig med OutOfTheBox, det var mye grammatikk, “i luften”, her. I mangel på saklige argumenter så blir det gjerne til at debatten forsøples med usaklige angrep. Finer 4 feil-skrivninger i Tveit sitt innlegg og 24 feil i muslimens innlegg så han burde ikke kalle noen for idiot. Det var det.

Ja, dette er en meget alvorlig debatt som skulle
vert gjennomført for 25 år siden. Allerede da var
det stor motstand i folket mot politikernes ukritiske holdninger til masseinnvandring av
muslimer. Vår skepsis er bare styrket og nå må man bruke “kraftig skyts” for å bli hørt. Det er rett alt som Siv Jensen sier om muslimiseringen
av Norge. Muslimene er den eneste folkegruppen i
Norge som bare forlanger, fordeler og ikke vil integreres. Alt skal tillrettelegges etter deres religion og ønsker. Vi har mennesker med mange forskjellige religioner i landet men de oppfører eg korrekt og innordner seg i samfunne.

Alle land i Europa som har hatt åpne grenser for denne folkerasen har store problemer med dem. Det spørsmål en må stille seg nå er: hvordan skal man bli kvitt dem. For det blir verre, mye verre. Er det trygt å returnere dem så bør alle som lever på trygder returneres med en gang. Dernest følger de som er kommet til landet på grunn av fameliegjenforening, ut med dem, straks. Kartlegg de som har fått asyl på grunn av forfølgelse i hjemlandet, reiser de hjem på ferie så er det trygt og da skal de ikke slippe inn i Norge mer. Norske fengsler er overfylt av utlendinger. Send dem ut av landet så snart straffen er sonet. Det finnes utveier til å bli kvitt dem bare myndighetene våkner av dvalen. Gjøres ikke noe radikalt nå så frykter jeg det kan bli et helvete
senere.

Vi har et godt eksempel i Mulla Kreker. Han kom til Norge sammen med kone og barn og alle med falske papirer. Har ikke utført et jævla dagsverk
men lever på trygd. Det er vell ikke Norge sitt
ansvar om de henger gubben hvis han drar hjem. Han var voksen og visste vell hva han gjorde hvis
han har fått eller risikerer dødsstraff i hjemlande. Han er ikke alene, det finnes sikkert mange likesinnede.

Comment made on February 27th, 2009 at 8:29 am
Fløysand skrev:

Vanvittige verden, stopp, jeg vil av.
I muslimske land driver de terror og undertrykker
folket i Allah,s navn. Myndighetene steiner, også uskyldige, mennesker til døde. Kutter hender og føtter av folk. Alt i religionens navn. De mest ekstreme land forlanger at kvinnene skal gå med hijab. Dekke seg til. I de mer liberale muslimske land er det ikke påbudt med hijab og i Tyrkia er det helt forbudt med hijab, ennå det er muslimskt.

Folket utfører sin religion ved å lemleste sine barn ved omskjæring. For en religion, det er barbarisk. Ekteskap med fameliemedlemmer og avkom som etter noen generasjoner bare er noen siklende amøber.

Når folk rømmer landet fordi det er så forferdeligt å leve der og kommer til fredlige Norge så forlanger de pinadø å få beholde sine
islamske skikker. Hvorfor drar dere ikke kjem.

Er det uro eller krig så ber dere om hjelp til å innføre demokrati. Norge sender soldater til Afghanistan for å hjelpe muslimene til å få demokrati og muslimske land sender muslimene til Europa for å skape krig. Reis hjem og rydd opp i deres egne land hvis dere ikke kan holde fred i Norge. I motsatt fall bør Norge kun rekruttere muslimer til fredsbevarende styrker, i de land det gjelder. Det vil være en stor fordel for fienden vil ikke tro det er en motstander som kommer flagrende, med en hijab på hode, før han får en kule iskallen. Dermed sparer vi norske liv. Kanske Norge da ikke vil bli så attraktivt som helårs ferieland.

Comment made on February 27th, 2009 at 9:43 am
Steinar skrev:

Heia Siv. Vi stemmer på deg nå. Vi reiser oss og tørr si vår mening. Tiden er kommet for å kreve landet tilbake. Folk ser! Folk hører! Folk forstår! Heia Siv og Karl. Det blir gevinst nå for det norske samfunn. Frihet! Frihet! la friheten evig seire. Vårt land, gud signe det! Vårt dyrbare land.

Steinar.

Comment made on March 5th, 2009 at 8:09 am
 

Skriv kommentar!