Siv Jensen og snikislamisering
Siv Jensen viser i følge Dagbladet til følgende eksempler på dette (nye) fenomenet:
Bakgrunnen for partiformannens utspill er hijabsaken og krav fra islamske grupper om egen undervisning og om egen mat i norske fengsler. Hun tok også for seg forsøkene på å begrense muligheten til religionskritikk.
Joda. Vi har diskutert hijab i det siste. Og det finnes muslimske grupper som har ønsket behandling i samsvar med kulturen og religionen deres.
Men snikislamisering? Den er kanskje litt drøy? Det er to komponenter i ordet: Det ene er “snik” det andre er “islamisering”. Jeg har ikke sett noe spesielt snikete i de diskusjonene vi har hatt offentlig om f.eks. hijab. Snik er ikke så all verdens tenkelig i norsk offentlighet! Og det er vel ganske langt fra å tillate et klesplagg og spesiell mat til islamisering? Jeg mener, er British Airways vegetarianisert da, siden de tillater passasjerer å få vegetarianermat dersom de ønsker det?
Jeg var mot hijab i politiet. Men det betyr ikke at jeg mener vi skal overdrive og dra diskusjonen helt ut på viddene. Og selv om jeg ofte synes Siv Jensen er frist og tøff, synes jeg ikke det denne gangen.
Denne gangen synes jeg hun våser!
PS: Den andre siden i denne debatten, her representert ved Asghar Ali, utmerker seg heller ikke med verbal edrulighet:
Den retorikken Siv Jensen bruker, synes vi minner om den retorikken som ble brukt i Tyskland og Europa under jødeforfølgelsene på 30- og 40-tallet. Dette er skremmende, sier Asghar Ali, nestleder i Islamsk Råd til NRK.
Dette er jo en minst like solid overkill! Det er ganske langt fra å advare mot snikislamisering til å stå for nazistiske holdninger. Litt mer varsomhet i ordbruken fra begge sider ville kanskje gjøre det lettere å diskutere et tema jeg ellers tror det er godt å få diskutert i Norge?
Se også: VG: FrP reiser til Mamø for å sjekke islamisering, Dagbladet: Trist å bli sammenliknet med Hitler, VG: Slakter FrPs skremselsrapport, Angriper Frp-topp for rasisme og Siv Jensen høster storm etter snikislamisering-innspill, Dagbladet: Malmö-politikere inviterer Fremskrittspartiet


35 kommentarer to “Siv Jensen og snikislamisering”
Jeg bare lurer på èn ting… Hva i huleste har dere med om en enkeltperson bruker hijab når hun har politivakt..? har dere blitt så hjernevasket fra bush sine teorier at dere også begynner å tro at Islam er en religion av vold og hat?? Jeg bare lurer liksom.. jeg vil vite svaret..
Comment made on February 22nd, 2009 at 3:33 amHva tror dere kommer til å skje om kvinnene begynner å bruke hijab? Herregud la dem om de vil da.. det er da vel ikke deres sak..
Det er jo ikke tvil om at islamisering er det ultimate målet til organisasjoner som world islamic mission og lignende. Islam i seg selv har jo også en agenda som går ut på og islamisere verden. Men det er ingenting snikende ved denne islamiseringen. Dette er ting som blir sagt rett ut av religiøse og politiske ledere både i midtøsten og i Norge. heldigvis gir ikke politikerne våre etter for presset og det bør de fortsette med.
Comment made on February 22nd, 2009 at 3:35 am“Hva i huleste har dere med om en enkeltperson bruker hijab når hun har politivakt”
Da kan vi jo like godt tillate palestina skjerf og samelue også, eller et hvilket som helst annet plagg politibetjenten måtte finne det for godt å slenge på uniformen. Vi må jo la dem om de vil? det er jo ingen som har noe med det? eller?
Comment made on February 22nd, 2009 at 3:39 amKnus islamfacistene,verre rasister finnes ikke!
Comment made on February 22nd, 2009 at 3:45 amhun tar opp et spørsmål som trengs og taes opp man må jo vere blid for og ikke se at det blir enorme forskjeller på folk i norge . foreksemel en vanlig norsk jente og en jente med muslimsk opphav som går med burka , hva tenker fundamentlistene om nordmennene som går så lettkledd klarer de og respektere oss ? om noen år når det er 50% muslimer og 50% ekte nordmenn er den beste løsningen den politikken som jens stoltenberg fører om og lage to folkeslag i ett land så genialt ??
kan det vere mulig at det blir et dårligere sammfunn for barn og vokse opp i , kansje litt forvirrende, med egne gettoer etniske gjenger eller hvor norske barn må bøye seg for den sterkest gruppen som krever mest av andre og som ut i fra sin sterke tro ikke kan respektere annet enn at vi følger deres lover …
de fleste innvandrere er ikke høyt utdannede fritenkere som er åpen for det meste det er bønder fra den pakistanske landsbygden som har store problemer med og ville vere noe annet en pakistansk med alle skikker som følger med …
vi er fremdeles norsk ,med egent flagg ,egen nasjonal sang ,egent språk og et samfunn som er basert på kristen tro
hvis vi forsatt vil ha det slik MÅ vi beskytte oss selv og det vi står for .
stem på et parti med innvandrings politikk
Comment made on February 22nd, 2009 at 4:22 amdette har ikke noe med om det er farlig eller ikke ð bruke hijab i tjeneste. dette har noe med at en politiuniform er en politiuniform.
og skulle gjerne sett hva som hadde skjedd hvis ikke-muslimer i et muslimsk land ville begynne ð bygge kirker og kreve svinekjott, miniskjort, fri pð julaften o.s.v
man fðr faen meg folge de reglene som er i det landet man er i. hvis det ikke gðr an ð tilpasse seg sð dra hjem da.
Comment made on February 22nd, 2009 at 5:24 amAll honør til Siv Jnsen. Hun har så rett.
Har nesten lyst til og si fy faen for noen politikere som har latt det gå så langt.
AP gjengen I SPISSEN ER I FERD MED Å ØDELEGGE LANDET.
Comment made on February 22nd, 2009 at 5:43 amAP gjengen skjønner ikke at muslimske krefter lurer de tril rundt.
Stoltenberg er for naiv (dum) til å skjønne at han overlater Norge mer og mer til muslimene.
STÅ PÅ SIV og GRAVLEGG STOLTENBERG og hans disipler.
Hijab i politiet har ingenting med hodeplagget å gjøre – det er ikke DET man er er redd for (“man” omfatter her både politiet selv og en vesentlig del av publikum). Det man er redd for er ISLAM, at det rene hvite ariske norske politi skal få inn i seg elementer som har en viss forståelse for noen som helst annen kultur enn den hvite ariske norske.
“Vi tar gjerne imot pakistanere her i Norge, bare de slutter med å være pakistanere!” Sånn har vi “tatt imot” sigøynere i alle år, og vi gjorde det med de første pakistanerne, sør-europeere og andre grupper: Bare dere blir akkurat som oss, og begynner med å spise kokte gulrøtter og pølse og gå på skitur hver søndag, da er vi så tolerante at ingen overgår oss!
Det er først når de vil være seg selv, ikke hvite ariske nordmenn, at vi frykter dem, at toleransen må vike. Og det er DET vi ikke kan ta inn i politiet – der kan vi kun ha de som har forstått at de må bli som en av oss for å tjene VÅRT samfunn, for VÅRE interesser. Og som med norsk lov og norsk politiuniform må arbeide mot absolutt alle ANDRE interesser. Bekjempe dem, slå dem ned. Slik en god norsk, hvit, arisk politimann er lært opp til. Hodeplagg, hva er det? Det vi fryker er ikke ikke-ariske hodeplagg, det er ikke-ariske tanker og holdninger!
Det er en helt legitim holdning å ville kjempe for å holde det rene, Norske folk rent og ubesudlet av ødeleggende innflytelse. Slik har også andre europeiske folk arbeidet for i tidligere tider. Det var legitimt, det også – de brøt ikke sitt lands lover. De var stolte over sin genetiske og kulturelle arv. Det er det også lov for å være, om vi velger det.
Jeg er kanskje ikke så overrasket over at det i politiet finnes mange som velger nettopp det – de representerer tross alt ikke noe gjennomsnitt av befolkningen i holdninger. Men det er svært skremmende hvor mange andre som tydeligvis mener akkurat det samme. At Det Rene Norske Folk ikke skal la seg besudle av de mindreverdige, de som står under oss. Jeg er redd for utviklingen.
Comment made on February 22nd, 2009 at 6:38 amSteffen Berget skriver:
>og skulle gjerne sett hva som hadde skjedd
>hvis ikke-muslimer i et muslimsk land
>ville begynne ð bygge kirker og kreve
>svinekjott, miniskjort, fri pð julaften o.s.v
De aller fleste muslimske land er det en rekke kirker. Man får tak i svinekjøtt, selv om det ikke er helt vanlig (enkel grei markedsøkonomi, ikke mange som vil ha … ) og julaften feires av kristne. Med politiske og religiøse ledere som står i kø for å gratulere. Miniskjørt er det endel steder du kan se i bruk, andre steder ikke.
Hvor tenker du forøvrig en med foreldre født i norge skal dra “hjem” til?
Comment made on February 22nd, 2009 at 7:35 amEr helt enig med Siv Jensen. Sette en stopper for snikislamifiseringen som pågår. Man må se på fruktene av Islam der denne religionen er utbredt – er det slik vi ønsker å ha det i Norge?
Jeg tror nemlig det vil bli resultatet om vi ikke snart begynner å verne om vår egen kulturarv.
Comment made on February 22nd, 2009 at 7:38 amhåller med siv jensen men som vanligt tar de det till ytterpunkter vilket jag tycker är synd.
Comment made on February 22nd, 2009 at 8:13 amAP gör allt för att sänka sina stemmer spelar ej om de sätter norge i kris om 20 år så länge de kan sitta 4 år till.
men FRP för mig som svensk har de mest sundaste håldingar allt är ikke bara svart of kvitt men mestadels grått men det är FRp som det ensate parti som tar opp detta AP og SP SV våger ej råre detta emne som oftast
Steffen Berget skriver:
>og skulle gjerne sett hva som hadde skjedd
>hvis ikke-muslimer i et muslimsk land
>ville begynne ð bygge kirker og kreve
>svinekjott, miniskjort, fri pð julaften o.s.v
De aller fleste muslimske land er det en rekke kirker. Man får tak i svinekjøtt, selv om det ikke er helt vanlig (enkel grei markedsøkonomi, ikke mange som vil ha … ) og julaften feires av kristne. Med politiske og religiøse ledere som står i kø for å gratulere. Miniskjørt er det endel steder du kan se i bruk, andre steder ikke.
Hvor tenker du forøvrig en med foreldre født i norge skal dra “hjem” til?
De aller fleste my ass.. jeg har en kamerat, født i Norge, med foreldre fra Iran.. han var på ferie der for å besøke familie, og de kikka ned på han og ville nesten ikke prate med han fordi han gikk i bar overkropp (i 40 grader) .. ikke kom her med “de syns allt er greit” de har en koran de leser hvor de blir bedt om å se ned på “vantro” og ikke kle seg som slike kvinner osv.
Comment made on February 22nd, 2009 at 8:13 amspiser noen svin eller går i miniskjørt i disse landene erre faen ikke mye godtatt
noen går kanskje ikke så langt som å “declare a jihad”, men de blir uglesett
Vi lever i Norge, og bør derfor ha norsk kultur, norske regler og norskt språk.
Tidene er inne til at det norske folket tørr reise seg og si sin mening, noe de nå gjør.
Comment made on February 22nd, 2009 at 8:22 amWhat skrev: “Hva i huleste har dere med om en enkeltperson bruker hijab når hun har politivakt..?”
Alle vi andre har antakeligvis like mye med dette å gjøre som det du har. Du støtter hijab som del av en politiuniform. Det har du rett til å gjøre. Men 90% av norges befolkning er ikke enig med deg. Slik er det med ytringsfrihet og demokrati.
Hvordan folk går kledd privat er knekkende likegyldig. Dette handler ikke om å like hijab eller ikke. Hijab er sikkert like godt likt og mislikt som miniskjørt, turban, push-up-bra og finlandshette. Politifolk som ikke er i tjeneste kan altså, som alle oss andre, kle seg akkurat som de vil.
Dette handler derimot om prinsippet som går på hvorvidt en uniformert poltimann/kvinne i det hele tatt har ytrings- eller religionsfrihet. Akkurat det har han/hun ikke. Det er nemlig nettopp derfor politiet bærer uniform. De representerer en religionsnøytral lov, bestemt av en religionsnøytral og demokratisk statlig konstitusjon. Hvis du mener at loven skal være lik for alle, så MÅ du pr. definisjon støtte dette prinsippet.
Hvis man derimot tillater et religiøst hodeplagg til politiuniformen, så bryter man altså prinsippet om ytrings- og religionsnøytralitet. Men ytrings- og religionsfrihet er absolutt. Det finnes ingen mellomting, og den gjelder for alle. Loven skiller nemlig ikke på hvilke mennesker som har rett til å uttrykke seg gjennom symboler. Enten har man denne friheten, eller så har man den ikke. Med en slik frihet for uniformert politi så er det dermed ikke lenger noen grense for hva man MÅ tillate. En slik frihet MÅ nemlig prinsipielt omfatte enhver form for religiøse og kulturelle symboler, og hvilke som helst andre uttrykk for livssyn, personlige verdier, ideologi og holdninger. Ikke bare for muslimer, men for alle andre også. I prinsippet har man da heller ikke lenger en uniform. Lovens ansikt blir PERSONEN som håndhever den, og ikke den statlige nøytrale og demokratiske konstitusjonen. Loven blir dermed heller ikke lenger håndhevet upartisk. Siden du allerede har gitt uttrykk for at du ikke støtter prinsippet om nøytralitet, så kan vi dermed fastslå at du mener loven ikke skal være lik for alle.
Det finnes flere religiøse kulturer i Norge enn bare den islamske. Faktisk så finnes det et hav av religiøse og kulturelle fraksjoner, subkulturer og sær-interesser i vårt samfunn. Jo mer forskjellige vi er, jo mer flerkulturelt det norske samfunnet blir, jo viktigere blir dermed også nøytraliteten i offentlige uniformer. Ytrings- og religionsfriheten skal være lik for alle. Loven skal være lik for alle. Å ikke tillate religiøse symboler som del av politiuniformen er dermed et FORSVAR av ytrings- og religionsfriheten. Ikke en begrensning.
Comment made on February 22nd, 2009 at 8:22 amJa, nå som det kommer en politiker som sier som det er, skal representanten for den gruppe innvandrere, med en gang trekke opp ” du er rasist” magiske ordet haha , nå må folk se virkeligheten for hva disse grupperingene ønsker i virkelighet og som er på vei til å gjøre, underkue nordmenn og bestemme over dem…
Comment made on February 22nd, 2009 at 8:54 amDette er muligens et naivt utsagn som følger… men…
Flytter man til et nytt land, skal man tilpasse seg det landet. Landet skal IKKE tilpasse seg innflytter!!! Slik skulle det iallefall fungere…
Flytter jeg til feks Thailand så kan jeg ikke venta at de skal tilpasse seg etter hva jeg mener eller min tro. Liker jeg ikke forholdene der så kan man jo bare flytte til et annet land…
Comment made on February 22nd, 2009 at 9:46 amDet er faktisk noen, som ikke skjønner problemet mht hijab i politiet.
Comment made on February 22nd, 2009 at 1:13 pmHvis et plagg, som så klart symboliserer en inntolerant religion, så milevis-langt fra norske holdninger og tradisjoner, skal være tredd nedover øra på løvens håndhevere….ja, DA er det noe skikkelig galt i dette landet.
Stå på Siv ! (: endelig en politiker som tør og forstår hva veldig mange av det norske folk er bekymret for, men ikke tør å si for da står det 4,5 pakistanere el.andre etniske å hyler om rassisme, dere er så frekke at dere burde skamme dere. Nei Siv vi trenger tøffe politikkere stå på få bort nisselua og se ploblemet og ta tak i det
Comment made on February 22nd, 2009 at 4:42 pmså kan de hyle rasisme så mye de orker, vi lever i et norskt samfunn som er mer en godt nok til og innrette seg etter..for dere som ikke syntes dette hvorfor er dere her….. drar tilbake til deres eget land der kan dere hyle og skrike over hvor fælt dere har det. Nei Siw ….kjempebra, gleder meg til fortsettelsen Hilsen Jørn NY FRP velger
Stå på Siv ! (: endelig en politiker som tør og forstår hva veldig mange av det norske folk er bekymret for, men ikke tør å si for da står det 4,5 pakistanere el.andre etniske å hyler om rassisme, dere er så frekke at dere burde skamme dere. Nei Siv vi trenger tøffe politikkere stå på få bort nisselua og se problemet og ta tak i det
Comment made on February 22nd, 2009 at 4:49 pmså kan de hyle rasisme så mye de orker, vi lever i et norskt samfunn som er mer en godt nok til og innrette seg etter..for dere som ikke syntes dette hvorfor er dere her….. drar tilbake til deres eget land der kan dere hyle og skrike over hvor fælt dere har det. Nei Siw ….kjempebra, gleder meg til fortsettelsen Hilsen Jørn NY FRP velger
Siv er tøff som våger å si det vi andre mener. Det er ikke bare hijab saken hun sikter til med snikinnføring her er noen ande eksempler:
Fanger krever muslimsk mat
http://dt.no/article/20020730/NYHET/107300110
Alkoholfrie dager på utesteder
http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article2210924.ece
Muslimer krever at bilde av gris må vekk
http://www.stavangeravisen.com/art.asp?art=12286
Ønsker egen muslimsk fridag
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1506308.ece
Muslim vil stanse salmesang
http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/01/10/236301.html
Muslimsk skole i Oslo
http://www.dagbladet.no/nyheter/2009/01/18/562328.html
Krever egen eldreomsorg for muslimer
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=106798
Ikkje norsk nok for kalenderen
http://www.nrk.no/nyheter/1.6454650
Stem Frp!
Comment made on February 23rd, 2009 at 3:38 amTa en tur til Gilbo utenfor Gøteborg også vil dere se en ration 100/1 per svensk i et område hvor det for 30 år siden bare bodde svensker. De som vil at barne skal lære svensk må flytte ut av bydelen.
Comment made on February 23rd, 2009 at 3:55 amNå må vi våkne, jeg er glad Siv tar dette på alvor. Som utflyttet nordmann er jeg engstelig over utviklingen i gamlelandet.
Comment made on February 23rd, 2009 at 4:18 amJeg tror jeg må være ganske teit. Jeg bor i et land utenfor Norge, hvor man ikke har problemer med muslimer, de har innfunnet seg med de lover og regler som finnes i landet de er kommet til. Jeg i min enfold trodde at de som kom til Norge og forlot sitt eget land, gjorde det fordi de ønsket seg bort fra rigide lover og tvang. Nå vil de innføre det i Norge og norske politikere tillater det og tilogmed hjelper til så de kan rive ned alt som er bygget opp i norsk demokrati. Kommer du til et fremmed land SKAL du tilegne deg landets lover og regler og ikke minst språket. Norske politikere med unntak av FRP er helt på jordet, det er snillisme på sitt verste, og en riktig stor skam
Comment made on February 23rd, 2009 at 4:33 amJeg vil bare fortelle at world islamic mission er en moskê, og målet er å gi muslimer i verden mulighet til å be=)
Comment made on February 23rd, 2009 at 4:47 amOg ja, det er fri på Julaften i f.eks Pakistan, og det bygges kirker i ethvert hjørne=)
Nisselue må være tingen her, med så mange idiotiske politikere på tinget burde nisselue vært obligatorisk plagg i stortingsalen.
Noen skrev i en annen debatt: “Det er en vesentlig forskjell på å ha et åpent og tolerant sinn, og åpne det slik at hjernen faller ut”.
Dessverre har allerede hjernen falt ut på de som for tiden styrer dette landet (tror forresten den ble overkjørt av en buss også).
For det ser ut som om det eneste som teller er å endre og tilpasse Norge til våre nye landsmenn.
Er det ingen som har sett hvordan det går når det blir for mye muslimer i et land? Det blir et helvete for alle andre, er det slik vi vil ha det i Norge.
Nei se å få opp gluggene, det eneste disse sosialistene som styrer nå bygger opp er borgerkrig. Muslimene har allerede flere ganger bevist hva de er i stand til når de blir for mange (f.eks i Malmø, der må ambulansen ha politiekskorte i enkelte bydeler), så å tillate ytterligere muslimsk befestelse av Norge er det samme som å legge grunnlaget for en fremtidig religion/borgerkrig i Norge, og tro meg den kommer til å bli blodig.
Så dere sosialistpøbler, kutt ut nå mens vi som hører til her fortsatt har kontrollen.
Og kutt ut dette rasisme pratet, det er ikke lenger snakk om hudfarge. Verdens mektigste mann, USA sin president er afroamerikaner og det beviser at tiden er over da mørkhudede kan si at de blir diskriminert pga. Hudfarge. Men en grunnleggende destruktive oppførsel er en god grunn til å ikke la en folkegruppe etablere seg i landet.
For her er det snakk om kulturer som på sikt ikke kan leve hånd i hånd, så det er faen ikke rart folk ønsker å si sin mening om slikt søppel som kommer rekende hit til landet og forlanger at vi skal innrette oss etter deres galskap.
Og dette er ikke rasisme for det er ikke tro, hudfarge eller rase som får meg til hate disse menneskene. Vi ser gang på gang at bare de finner en grunn lager de opptøyer. Det skal faktisk ikke mer til enn å tegne en strek på et ark og kalle den mohammed, så er nesten 3de verdenskrig et faktum.
Og kom ikke å si at det bare er ekstremistene som lager leven. Hele det muslimske folket er engasjert i deres hellige krig mot oss ikke troende. Se bare i Oslo for litt siden, etter å ha rasert Karl Johan stiller våre nye landsmenn med kvinner og barn i demonstrasjonstog med barn med blodstenkte klær i spissen. Og dette for en konflikt på andre siden av jorden, hva om de virkelig hadde fått noe å klage på, hadde vi da fått vår første selvmordsbomber i Norge?
Noen sier at feilen er integrering, men hvem skal integreres?
Comment made on February 23rd, 2009 at 4:51 amDet må da for fa.. være de som kommer til landet vårt som skal endre seg og tilpasse seg våre forhold. Og ikke vi som bor her som skal tilpasse oss muslimske verdier som ikke har noe med våre tradisjoner og tro å gjøre.
Muslimer i sverige krever rentefrie lån (islamic banking) og egen lovgivning for muslimer dette er også ting som har blitt ymtet frampå av islamske organisasjoner i Norge.
http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/04/28/464725.html
Google “krever muslimsk” og du får utallige resultat med alskens særkrav fra muslimer. så fort vi kommer med fornuftige krav ovenfor dem som har med integrering og menneskerettigheter og gjøre er det rasisme og krenkelse.
Comment made on February 23rd, 2009 at 5:06 amVist er det snikislamisering i Norge, de har bare klart å skjule det.
Se denne linken for litt imfo.
http://www.sian.no/index.php
Comment made on February 23rd, 2009 at 5:23 amdessverre har dårlig integrering og null debatt i Sverige skapt store problemer. noe svenske ennå ikke tør å snakke om, her kommer Siv fra Norge og overrasker hele Sverige, ikke rart folk åpner øynene.
når realiteten er at det politiet i sverige ikke tør å dra inn i enkelte områder uten at de har minst 2 biler.. da begynner tid å komme litt ut av kontroll..
Comment made on February 23rd, 2009 at 7:22 amKlart Siw Jensen har rett.Islam sin agenda er å lage et kalifat som dekker hele verden.
Comment made on February 23rd, 2009 at 3:19 pmSosialistene er på hell i hele Europa,og det vet de,og de vil importere stemmekveg.
Muslimer er vant til å skrike seg til det meste,det ser vi på alle sakene som de fremmer,da er det “rasisme ,fremmedgjøring,integrering o.s.v ” som gjelder”.MEN HVA BIDRAR DE MED SELV EGENTLIG ???
De som prater så varmt om islam.Skjekk landene som har MUSLIMSK STYRESETT og HVORFOR folk flykter fra disse regimene! VIL VI HA DET SÅNN !!!!!!
Siv og Islam har den tingen til felles at de sprer frykt og hat.Finnes det noe værre en folk som er hjernevaska av relgion og politikere som er kjøpt av stor finansen.
Comment made on February 23rd, 2009 at 3:24 pmHvorfor skal det være noe vits med politiuniform hvis alle skal få lov til å ha sin egen variant av den? Da kan vi like greit droppe hele uniformen da også går politiet med hva de vil på jobb?
Dette er selvfølgelig satt litt på spissen, men jeg mener at alle som er for hijab, bør smake litt på hva ordet “UNIFORM” betyr.
Comment made on February 23rd, 2009 at 3:57 pmEr det en ting jeg vet så er det at hvis en nordmann hadde prøvet å foreslå at vi skulle kunne gå med alpelue i et av hjemlandene til muslimene som vi tatt inn til vårt land, så kan jeg love at vi hadde blitt henrettet på flekken.
Selv har jeg sonet noen uker for en fartsovertredelese på Hof nær Holmestrand. For å si det slik det var en del av våre andres landsmenn med muslimsk bakgrunn som sonet der også. Disse menneskene laget et helvete for dem på kjøkkenet, og selv hadde jeg jobb der. Ingen ting var godt nok for dem når det gjaldt mat. De måtte ha særbehandling hele tiden. Når det kom til jobb så møtte de ikke opp på arbeidsplassen sin heller. Hva med de norske borgerene som satt der inne? De skulle ikke prøve seg på noe for da ble det jævlig bråkete, glatt celle osv.
Norske myndigheter legge alt opp i hendene på invandrerene som kommer til Norge. De får et greit sted å bo, penger til bil og vel så det. Se på invandrer ungdom som fyller 18, de får seg lappen på dagen, en Mercedes eller BMW som de bruker 20.000 vis av kroner på å pimpe. Hvor kommer pengene i fra??
Hva får norske borgere uten å slite ræva av seg?
Hva med norske studenter som må låne seg til livs for å få seg et sted å bo?
Når skal den rød/grønne regjeringen forstå at de på god vei til å ødlegge vårt land. Det går en grense og den er nådd, man kan ikke ansette fler folk i stat og kommune, pluss at man tar inn alle invandrer som vil komme til vårt land for å vinne valget!
Nå må vi på plass en regjering som er villig til å ta ansvar, ansvar for at skolene fungerer, veier og jernbaner blir bygd, håndplukke de invandrerene som virkelig trenger hjelp og som kan gjøre seg fortjent til å få bo i vårt land.
Hvem utfører voldtektene, hvem dreper våre landsmenn og hvem utnytter kontantstøtten osv osv? Media har for lengst slutte å skrive om det er en hvit eller farget person som utfører handlingene. Jeg tør påstå at over 90% utføres av våres andres landsmenn.
På tide at media virkelig viser den sovende nordmann som ikke egentlig skjønner hva som skjer med vårt land!
Det er noe galt i vårt land når det mest brukte navnet på nyfødte i 2008 var Mohammed.
Det er noe galt i vårt land når det koster sammfunnet mer penger at folk dør i trafikken, enn det brukes på nye veier.
Det er noe galt i vårt land når svært mange mellomstore bedrifter sliter pga finanskrisen og ikke regjeringen gir skattelette. Det er i hvertfall en rettferdig redningspakke.
FRP har i alle år lagt frem forslag til norsk politikk, forslagene har vært så gode at andre partier som har vært i regjering har stjålet mange av forslagene. Det mest skremmende er at ingen partier på stortinget vil sammarbeide med FRP, partiet som virkelig kan gjøre en forskjell, en forskjell som sørger for at det ikke går tapt så mange menneskeliv i trafikken, sørge for en forsvarlig innvandringspolitikk osv.
Det var deilig å få ut litt fustrasjon på morgenkvisten!
NÅ MÅ OLA DUNK VÅKNE! HVORDAN VIL DU AT DINE SMÅ BARN SKAL HA DET PÅ SKOLEN, NÅR DE FERDES I GATENE OSV?
VÆR SÅ SNILL OG SØRG FOR AT VI FÅR EN ANSVARLIG REGJERING GJENNOM VALGET I 2009. DET RØD/GRØNNE ALTERNATIVET ER DØDFØDT.
Comment made on February 23rd, 2009 at 4:13 pmDet er mange land som har, skal vi si, litt lettere for å stige opp på barrièrene enn Nordmenn. Dette med å demonstrere, si ifra og vise sin vrede og følelser offentlig er muligens i nordmenns hjerter, men er dessverre “bedøvet” av de som styrer Norge AS. Så lenge de klarer å balansere oss slik de gjør nå, på tross av at de fleste Nordmenn har sterke og gode meninger om det meste, fra sofakroken, men gidder ikke å mobilisere til opprop mot urett i eget land.
Det er nok saker å demonstrere for:
1. Sykehuskøer
2. Fengselsituasjonen i Norge
3. Innvandringspolitikken
4. Miljøet
5. Snik innføring av EU
6. Våpenproduksjon i Norge
Det bilde vi ser av samfunnet idag når det gjelder innvandring, er et resultat av politikken, eller skal man si mangel på politiskstyring. Norge AS har i mange år hatt muligheten til å studere samfunnsutvikling der utviklingen har fulgt de samme linjene og har mange fellestrekk med det vi ser i Norge idag. Flere land ligger litt foran oss, på godt og ondt, og det burde Norske styresmakter ha fått med seg, og lagt planer deretter.
Nå står vi faktisk ved veiskillet, for vi så demostrasjonene i Oslo for ikke så veldig lenge siden, det er utviklingen, tenk da med 50%/50% Nordmenn og muslimer av den gale typen. Likte det Norske folk det de så?
tror ikke det. Gjorde de noe med det? Nei.
1. Hvorfor demonstrerte de?
2. Hvorfor bruker de den formen og virkemidlene?
3. Hva skal til for å forandre den formen/virkemidlene?
Dere skal se det snart blir populært (nødvendig) å flytte langt ut på landet igjen.
Comment made on February 23rd, 2009 at 4:31 pmWhat?,islam ER en religion av vold og hat. Du skal ikke lese mye eller følge spesielt med i media for å se det tydelig. Islam er og blir en undertrykkende, voldsbasert, bakstreversk,fordummende, kunnskapsfiendtlig,utviklingsbremsende, kvinnediskriminerende og rasistisk religion som fremdeles befinner seg i den mørkeste middelalder!
Comment made on February 23rd, 2009 at 5:01 pmJensen tør faktisk å påpeke det åpenbare. Politikerne våre skjelver i buksene når konservative muslimer kommer med krav om for eksempel hijab i politiet. Hadde det vært en hvilken som helst annen religion ville de blitt avvist på flekken.
Islam og konservative muslimer har havnet i en særstilling, og kan tydeligvis fritt komme med krav som blir lyttet til av frykt for konsekvenser. Slik kan det ikke være. Det er klart Jensen blir kalt Hitler når hun påpeker noe slikt.
Comment made on February 23rd, 2009 at 5:41 pmSkriv kommentar!